上週老闆J大客戶回來後, 很開心對我說, 我們得到最佳廠商獎杯. 他指著獎杯並謝謝我說, 這個獎杯是因為你的努力得到的.

我說: 那我要拍照.

他說:你可以放到你辦公室.

我說:真的嗎.

他說:真的啊.

還好,我馬上說:還是放在你辦公室好了. 不然就有點不敬.

其實我是負責進口+office manager . J讓我管理幾個大客戶.

後來Jemail給大家, 隔天請大家吃午餐. 

Congratulations to us!!! We have been awarded the VENDOR OF THE YEAR AWARD by the biggest customer in the swimming pool industry Lx SWIMMING POOL SUPPLY.

Much effort by all goes in to servicing this account and I thank you all for your work in helping us to achieve this honor.

 

In celebration I will be buying a pizza lunch tomorrow for the office.

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Monica Ny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()